Onze visie is dat een gezond gebit heel belangrijk is voor je totale gezondheid. Mensen weten helaas nog steeds niet voldoende dat de bacteriën in de mond ook andere ziektes kunnen veroorzaken. Daarnaast vinden wij dat een mooi gebit net zo belangrijk is. Mensen durven met een lelijk gebit niet voluit te lachen. Ze schamen zich daarvoor. Dat neemt zoveel levensvreugde en geluk weg. De spreuk: “een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd” vinden wij heel toepasselijk. Daar willen wij iedereen graag mee helpen, althans wat tandheelkunde betreft. Wil je ook weer iedere dag lachen? Maak dan een intake afspraak
Intake inplannenOnze missie is: Iedereen gelukkig maken met een gezond én mooi gebit.
Zo meten wij onze patiënttevredenheid:
Wij nodigen wekelijks gemiddeld 300 patiënten uit om feedback te geven op onze zorgverlening via een extern bedrijf, de Feedback Company. De uitgenodigde patiënten hebben wij de week voorafgaand geholpen. Ze zijn op intake geweest of op halfjaarlijkse controles of hebben het behandeltraject afgerond.
Op deze manier monitoren wij wekelijks onze score via een cijfer dat men aan ons geeft en de aanbevelingen. Wij hebben dit jaar als doel om de score naar een 8.8 te brengen.
Daarnaast hebben we ook heel veel ambassadeurs. Deze mensen willen ons graag helpen en de patiëntverhalen met ons delen. Op blogpagina en op op social media lees je de mooie verhalen met ervaringen van onze patiënten.
Heb jij tips voor ons?
Wij zijn altijd blij als iemand de moeite neemt ons een goede tip te geven waarmee we onze kwaliteit en service kunnen verbeteren. Dus laat het ons gerust weten. Je kan deze mailen naar: l.klijn@denteamclinics.nl
Kijk een korte video van een hele tevreden Marleen
Hoe kunnen we je helpen?
Volg de stappen via het formulier of neem direct contact op per telefoon of email.